قوانين و مقررات

کاربر گرامي لطفاً جهت استفاده بهينه از محصولات ، قبل از ثبت سفارش و خريد موارد زير را به دقت مطالعه نماييد. دقت داشته باشيد که ثبت نام، ورود و ثبت سفارش به معناي آگاه بودن و پذيرفتن شرايط و قوانين استفاده از خدمات فروشگاه اينترنتي از جانب کاربر مي باشد.

حق مالکيت معنوي

همه مطالب موجود در سايت و هر يک از خدمات و محصولات جزئي از اموال و دارائي هاي اين فروشگاه محسوب مي‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامي مطالب موجود در انحصار اين سايت مي باشد. هرگونه استفاده از تصاوير و يا کپي برداري از محصولات بدون کسب مجوز، پيگرد قانوني دارد.

رعايت حقوق مصرف کنندگان

تمام تلاش ما و همکارانمان در فروشگاه بر اين است که محصولات با کمترين قيمت و برترين کيفيت به دست مصرف کنندگان نهايي برسد. رضايت مندي مشتريان و مصرف کنندگان از اولويت هاي ما جهت حفظ اعتباري که طي ساليان دراز حاصل شده است مي باشد. با توجه به اينکه خدمات فروش اينترنتي در ايران نوپا مي باشد، اعتماد سازي، آسودگي خاطر و رضايت مندي مشتريان در خريد اينترنتي همواره از الويت‏‌هاي فروشگاه ما بوده است ، در اين راستا مي‏‌کوشيم تا هر سفارش در شرايط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتري برسد. با وجود اين ممکن است مشتريان محترم پس از خريد، با مسايلي روبرو شوند که درچنين مواردي خدماتي در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته نشده است.

ضمانت کالاي خريداري شده

کليه محصولات بايد از نظر فيزيکي سالم به دست مصرف کننده برسند .

با توجه به دستور وزارت بهداشت امكان برگشت كالاهاي آرايشي و بهداشتي پس از دريافت مصرف كننده مقدور نخواهد بود .

 

انصراف از خريد

با توجه به اينکه خريد از سايت و ثبت سفارش شما هزينه بر و مستلزم زمان است خواهشمند است در خريد و ثبت سفارش خود دقت لازم را بنماييد. با اين حال در صورتي که پس از ثبت سفارش از خريد خود منصرف شده ايد اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، بايد هر چه سريع‏‌تر به پشتيبان سايت اطلاع داده شود. در اين حالت، برگرداندن سفارش کالا پس از تاييد پشتيبان سايت، تنها در صورتي امکان‌پذير است که در شرايط اوليه سفارش باشد .

حمل و نقل کالا

با توجه به بيمه شدن محصولات نفيس و استفاده از بسته بندي ايمن و استاندارد همه مرسولات، تحويل به هر يک از شرکت‏‏‌هاي حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به اين معني است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحويل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه تنها در صورت تاييد شرکت حمل کننده سفارش و در راستاي تسهيل امور پيگيري، خسارت را جبران مي‌‏کند. آسيب‏‏ ديدگي بايد حداکثر طي 72 ساعت کاري پس از دريافت کالا، به پشتيبان سايت اطلاع داده شود. لازم است کارتن و جعبه اصلي محصولات نگهداري شود و از دور ريختن آن جداً خودداري شود. استفاده از اين سرويس تنها در صورتي امکان‌پذير است که کالا در کارتن يا جعبه اصلي خود به فروشگاه بازگردانده شود. برچسب زدن يا نوشتن توضيحات، آدرس يا هر مورد ديگري روي کارتن يا جعبه اصلي کالا و يا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بين خواهد برد. کالاي آسيب ديده و همه لوازم جانبي و متعلقات آن، بايد به همان شکلي که مشتري تحويل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمي شرکت حمل کننده و فاکتور خريد به پشتيبان سايت ارسال شود. در صورتي که آسيب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتري مي‏‌تواند از تحويل گرفتن مرسوله خودداري کند تا جهت بررسي و ارسال مجدد بازگردانده شود. محصولاتي که با بيمه از طريق شرکت پست ارسال مي گردد، مشتري پس از اطمينان کافي از سالم بودن کالا مي تواند کالا را دريافت کند، در صورت مشاده آسيب ديدگي مشتري مي‏‌تواند از تحويل گرفتن مرسوله خودداري کند تا جهت بررسي و ارسال مجدد بازگردانده شود. دريافت کالا از شرکت حمل کننده کالا نشان از صحت کالا هنگام ارسال مي باشد، در اين صورت استفاده نادرست پس از تحويل کالا مواردي مانند حمل و نقل و جابجايي، نصب و راه اندازي، نگهداري و استفاده‌ي غير و متفاوت شامل حال اين ضمانت نمي باشد.

حريم خصوصي

تمام تلاش ما و همکارانمان در فروشگاه بر اين است که محصولات با کمترين قيمت و برترين کيفيت به دست مصرف کنندگان نهايي برسد. فروشگاه ضمن احترامي که براي حريم شخصي کاربران قائل است، براي خريد، ثبت نظر يا استفاده از برخي امکانات وب سايت اطلاعاتي را از کاربران درخواست مي‌کند تا بتواند خدماتي امن و مطمئن را به خريداران ارائه نمايد. براي پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتي مانند آدرس، شماره تلفن و ايميل مورد نياز است و از آنجا که کليه فعاليت‌هاي فروشگاه قانوني و مبتني بر قوانين تجارت الکترونيک صورت مي‌گيرد و طي فرايند خريد، فاکتور رسمي صادر مي‌شود، از اين رو وارد کردن اطلاعاتي مانند نام و کد ملي براي اشخاص حقيقي يا کد اقتصادي و شناسه ملي براي خريدهاي سازماني لازم است. مشتريان مي‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص ديگري را براي تحويل گرفتن سفارش وارد کنند و فروشگاه تنها براي ارسال همان سفارش، از اين اطلاعات استفاده خواهد کرد. همچنين فروشگاه ممکن است براي ارتباط با مشتريان، بهينه سازي محتواي فروشگاه و تحقيقات بازاريابي از برخي اطلاعات استفاده کند و براي اطلاع رساني رويدادها و اخبار، خدمات و سرويس‌هاي ويژه يا پروموشن‌ها، براي اعضاي وب سايت ايميل يا پيامک ارسال نمايد. در صورتي که کاربران تمايل به دريافت اينگونه ايميل و پيامک‌ها نداشته باشند، مي‌توانند عضويت دريافت خبرنامه را در پروفايل خود لغو کنند. فروشگاه ممکن است نقد و نظرهاي ارسالي کاربران را در راستاي رعايت قوانين وب سايت ويرايش کند. همچنين اگر نظر يا پيام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصاديق محتواي مجرمانه باشد، فروشگاه مي‌تواند از اطلاعات ثبت شده براي پيگيري قانوني استفاده کند. حفظ و نگهداري رمز عبور بر عهده کاربران است و براي جلوگيري از هرگونه سوء استفاده احتمالي، کاربران نبايد آن را براي شخص ديگري فاش کنند. فروشگاه هويت شخصي کاربران را محرمانه مي‌داند و اطلاعات شخصي آنان را به هيچ شخص يا سازمان ديگري منتقل نمي‌کند، مگر اينکه با حکم قانوني مجبور باشد در اختيار مراجع ذي‌صلاح قرار دهد. در صورتي که تمايلي به دريافت ايميل‌ها و خبرنامه هاي ما نداريد? مي توانيد بر روي کلمه لغو عضويت در انتهاي صفحه ايميل کليک کنيد. فروشگاه براي حفاظت و نگهداري اطلاعات و حريم شخصي کاربران همه توان خود را به کار مي‌گيرد و اميدوار است که تجربه‌ي خريدي امن، راحت و خوشايند را براي همه کاربران فراهم آورد. در صورت وجود هرگونه سوال? لطفا با اطلاعات تماس موجود در برگه ارتباط با ما ارتباط برقرار کنيد

هزينه ارسال کالاي برگشتي

اگر ايراد فني، وجود مغايرت فني يا فيزيکي يا آسيب ديدگي ظاهري، به تاييد پشتيبان سايت برسد، هزينه‌هاي ارسال به عهده فروشگاه است. براي واريز هزينه پست به حساب مشتري، قبض پستي با مهر شرکت پست بايد همراه کالا به هنرکده ارسال شود. در صورت انصراف از خريد، يا تاييد نشدن ايراد يا مغايرت توسط پشتيبان سايت، هزينه ارسال و دريافت مجدد کالا، به عهده مشتري خواهد بود.

 

برگشت به بالا